شايد خوشبختي همين باشد كه با خودت نگويي : كاش جايِ ديگري بودم كارِ ديگري داشتم
يك آدمِ ديگري بودم ... !
ما را در سایت فراموش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:20