خوشبختی چیزی نیست …که بخواهی آن را به تملک خود درآوری ،خوشبختی کیفیتِ تفکر است ٬حالت روحی ست ؛خوشبختی ..٬وابسته به جهان درون توست …! +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه یکم آذر ۱۳۹۶ساعتxa09:48  توسطxa0جواد گرمرودیxa0 |xa0 ...