خوشبختی چیزی نیست …
که بخواهی آن را به تملک خود درآوری ،
خوشبختی کیفیتِ تفکر است ٬
حالت روحی ست ؛
خوشبختی ..٬
وابسته به جهان درون توست …!
+ نوشته شده در چهارشنبه یکم آذر ۱۳۹۶ساعت 9:48  توسط جواد گرمرودی |
فراموش...ما را در سایت فراموش دنبال میکنید
برچسب: خوشبختی, نویسنده: بازدید: 156